Re: Nytt projekt: Driv på för fri och öppen lösning för svensk e-legitimation (alternativ till BankID)

Andreas Hedström ahedstrom at gmail.com
Fri Aug 27 13:50:37 CEST 2021

Jag kanske bryter mot listans regler genom att posta "spam" men ville ändå
ta tillfället att säga: bra initiativ!

Hoppas ni ror det i land. Jag har tyvärr för lite tid över för att bidra,
men alternativ till BankID behövs (även om androidappen är ett ett klart
steg frammåt från "gårdagens" windows-only installation).

// A